Алматы қаласында «Инклюзивті білім берудің заманауи әдістері мен шешімдері» атты халықаралық конференция өтті.
Конференция барысында Қазақстанда және одан тыс жерлерде инклюзивті білім беруді дамытудың негізгі мәселелері қозғалды.
Іс-шара бағдарламасы заманауи тәсілдер мен әдістемелерді талқылауды, сондай-ақ осы саладағы әлемдік тәжірибелер мен табысты стратегияларды талдауды қамтыды.
Қазақстанның түкпір-түкпірінен қатысушылар білім беру мекемелері мен білім беруді басқару органдарының кең спектрін ұсынды. Олардың қатарында Алматы, Астана, Орал, Түркістан, Қарағанды және Павлодар облыстарын қоса алғанда, әртүрлі өңірлерден мектеп директорлары, әдіскерлер, бас мамандар, педагог-дефектологтар мен психологтар болды.
Бұл іс-шара инклюзивті және мамандандырылған білім берудің маңыздылығына сеп бола отырып, осы салада білім мен тәжірибе алмасу үшін сарапшылардың басын қосты.
Unowa / MIKKO халықаралық сарапшысы Михаил Калиткин әр оқушының қажеттіліктеріне бейімделе алатын тиімді білім беру жүйесін құрудың маңыздылығын атап өтті.
«Бұл инклюзивті білім беруді дамыту үшін өте маңызды білім мен тәжірибе алмасуға арналған конференция – платформа. Біз әлемнің осы бағытта алға жылжып келе жатқанын көріп отырмыз және біз үшін бұл тәжірибені Қазақстандағы білім беру жүйесін жақсарту үшін пайдалану маңызды», – деп бөлісті Калиткин.
Сондай-ақ, сарапшы ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігі мен Дүниежүзілік банктің жобасы аясында әзірленген инклюзия кабинетін көрсетті. Тағы бір спикер Ғылым және жоғары білім министрлігі мен Дүниежүзілік Банктің «Орта білім беруді жаңғырту» жобасының іс-шараларына шолу жасады.
Сонымен қатар, Ирландия, Польша және Дублин қатысушылары ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды сүйемелдеудің әлемдік тәжірибелерімен бөлісті, инклюзивті білім берудегі типтік проблемалар мен олардың шешімдерін, психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізі ретінде АВА мінез-құлқын қолданбалы технологиясын талқылады.
АҚШ, Чехия, Украина және Финляндияның инклюзия жүйелеріне шолу жасалды және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді табысты құру үшін озық халықаралық тәжірибені пайдаланудың маңыздылығын атап өтті.
Ағымдағы жетістіктерді шолуға ғана емес, сонымен қатар инклюзивті бағдарламаларды енгізу кезінде оқу орындарында кездесетін типтік мәселелерді анықтауға және олардың шешімдерін табуға ерекше назар аударылды.